söndag 29 augusti 2010

<--- Måste ha den!!! :P
Kan ni gissa varför?
Taylor Swift!!!
Tror den hette Baby Taylor men jag måste ha den!
Om ni också vill ha den kan ni få mer info på musikborsen.se sedan söker ni på Stålsträngad sen kommer det upp sök resultat och sedan trycker ni bara på Akustisk gitarr - Stålsträngad - Taylor Taylor Baby -Taylor Swift.
Och kanske finns det en Musik Börsen affär nära där du bor?
Det finns i:
Gävle
Göteborg
Jönköping
KristianStad
Linköping
Malmö
Norrköping
Nyköping
Stockholm Fridhemsplan
Stockholm S:t Eriksplan
Stockholm Slagverket
Sundsvall
Täby
Uppsala
Västerås
Växjö
&
Örebro

Det finns på många ställen :P
Jag hoppas jag får åka till Uppsala någon gång den här Månaden/Veckan.
Jag hoppas i alla fall den gitarren finns där,men det borde den ju göra. :P
Jag hoppas ni får en bra dag för hos mig ser det ut att bli regn och åska. URSCH!!!
Kram Stella17
Ps.Om ni inte redan upptäckt detta har det kommit NYA LEVLAR i Panfu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar